duminică, 31 octombrie 2010

Ploaie neaşteptată de zâmbete – prima noastră poveste de succes

„Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul.”( Henry David Thoreau)

Păşim curioşi în lumea IMPACT, dornici să descoperim, să cunoaştem şi să învăţăm. Ne formăm ca echipă şi începem să credem cu adevărat în noi, ca un tot unitar. Dovedim spirit de iniţiativă, ambiţie, dar şi flexibilitate, implicare, responsabilitate, disciplină, iar toate acestea devin chei ale succesului clubului nostru, „TIME TO IMPACT”.
Ţelul nostru este să ajutăm comunitatea implicându-ne şi dezvoltându-ne calităţile; învăţam să fim mai prietenoşi, responsabili şi perseverenţi, tindem spre dezvoltare şi ştiu ca după fiecare proiect implementat de grupul nostru IMPACT vom deveni din ce în ce mai încrezători în forţele proprii.
Astăzi, pot afirma cu tărie că echipa noastră (destul de numeroasă) a fost încununată de succesul primului proiect, „Ploaie de zâmbete”. Ne-am dorit să aducem măcar un strop de fericire în sufletele unor copii orfani; am vrut ca aceştia să se bucure de afecţiune şi să reuşească să se desprindă pentru o zi de vacarmul unei vieţi prea crude… Am reuşit !
Am fost încântaţi de receptivitatea acestor copii şi de modul în care ne-au perceput; ei au savurat fiecare clipă de atenţie acordată, s-au jucat neîncetat alături de noi, iar chipurile lor micuţe erau luminate de zâmbete. Şi, ce ar putea sa fie mai curat, mai sincer, mai frumos decât un zâmbet de copil ? Eu cred ca aceasta e dovada incontestabilă a succesului proiectului nostru, însăşi PLOAIA neaşteptată DE ZÂMBETE, atât ale beneficiarilor direcţi (ale copiilor), cât şi ale noastre, ale membrilor IMPACT.
Nu pot spune ca reuşita proiectului a fost o surpriză pentru noi, însă cu siguranţă este o pârghie importantă, un imbold pentru activitatea următoare a clubului TIME TO IMPACT. De asemenea, în urma acestei acţiuni, noi am căpătat experienţă, ce ne va fi utilă în dezvoltarea echipei şi în dezvoltarea individuală.
Am învăţat că munca în echipă este „secretul” succesului în orice domeniu, alături de dorinţa de implicare; am învăţat că respectul şi responsabilitatea reprezintă temelia unei echipe, dar că, pentru ca aceasta să nu se destrame, este nevoie de flexibilitate, iar spiritul de echipă menţine unitatea şi asigură progresul; am învăţat, de la liderii noştri, să fim perseverenţi şi organizaţi în tot ceea ce întreprindem; am învăţat, de la copii, să înfruntăm viaţa cu zâmbetul pe buze, deşi nu primim întotdeauna ceea ce ne dorim; am învăţat să fim mai prietenoşi; am învăţat că adevăratele valori nu sunt cele materiale, ci cele morale; am învăţat să sperăm şi să avem încredere în viitor, căci se află în mâinile noastre… Am învăţat atâtea lucruri în urma primului proiect şi … a fost doar primul !
Sunt recunoscătoare liderilor clubului TIME TO IMPACT, coordonatorului local din Constanţa, colegilor mei de echipă şi, nu în ultimul rând, FUNDAŢIEI NOI ORIZONTURI şi finanţatorilor, pentru că mi-au oferit şansa să devin membru IMPACT, să mă dezvolt alături de ei şi să ne bucurăm împreună de succesul fiecărui proiect în folosul comunităţii!
Îmi doresc să particip la cât mai multe acţiuni în cadrul acestui proiect, să mă implic pentru a putea afirma, de fiecare dată, că acţiunea  a fost un succes, ca şi prima, „PLOAIE DE ZÂMBETE”!
Pentru mine, IMPACT a devenit o cale spre dezvoltare, educaţie şi evoluţie, esenţiale pentru fiinţa umană. Nu m-aş putea desprinde de IMPACT, căci e o parte semnificativă din viaţa mea!

 Bădrăgan Dănuţa – Ioana – TIME TO IMPACT, Constanţa (20.06.2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu