duminică, 31 octombrie 2010

UN FINAL FERICIT

Sunt membra a grupului Time to Impact de cateva luni, inca de la infiintare, si recunosc, la inceput nu aveam prea multe asteptari, pentru ca nu stiam foarte multe despre fundatie si despre actiunile sale umanitare. Dar m-am inscris si acum pot spune cu multa sinceritate ca nu regret deloc.
Cu ocazia zilei de 1 iunie am organizat si primul nostru proiect, prin care am incercat sa oferim un strop de afectiune si atentie copiilor orfani de la centrul „Fair Play”. Fiind un grup nou si pentru ca nu ne cunosteam foarte bine unii pe altii, cred ca cel mai dificil pentru noi toti a fost organizarea evenimentului. Dar motivati de acelasi tel, am reusit sa trecem cu bine de provocarea de a deveni un grup unit intr-un timp atat de scurt si am muncit impreuna pentru a le oferi copiilor o zi de neuitat.
Si iata ca, prin bunavointa donatorilor si cu entuziasmul nostru nemarginit, in ziua cea mare, totul era pregatit. Nu cred ca am fi reusit fara ajutorul coordonatorilor, care ne-au ajutat sa depasim momentele de timiditate si au rezolvat toate micile neintelegeri, rezultand un proiect foarte reusit. Am avut mari emotii, pentru ca speram sa ne apropiem de copii si sa ne distram alaturi de ei.
La inceput, nu a fost atat de usor. Unii dintre ei erau mai reticenti, mai timizi si nu doreau sa ia parte la concursuri si la activitati. Dar veselia si bunavointa colegilor mei de la Impact a reusit sa ii atraga in joc si sa le fure hohote de ras..
Cred ca a fost o experienta benefica pentru amandoua taberele. Copiii de la centru stiu ca au parte de sprijin si de atentie din partea comunitatii si mai ales a tinerilor de varsta lor si ne-am despartit cu promisiunea de a ne revedea in viitor. Eu si colegii mei am invatat cat de multumitor este si cat de implinit te simti dupa ce ai facut o fapta buna fara sa astepti nimic in schimb. Am reusit sa facem 30 de copii sa zambeasca si sa se distreze. Ce poate fi mai frumos de atat? A durat doar o zi, dar este cu siguranta un inceput promitator.
Avem planuri indraznete pentru viitor si tot timpul sa le punem in aplicare, pentru a aduce putina fericire si bunatate in comunitate... dar acum a venit vacanta si urmeaza o alta provocare: tabara „Viata”, care ne va ajuta sa ne cunoastem mai bine unii pe altii si sa devenim un grup unit si cu mai multa experienta.
Si stiu ca sunt de-abia la inceput si ca este primul meu proiect, ca vor urma altele, poate mai reusite, dar acesta cred ca va ramane preferatul meu. Sa aud copiii razand, sa ii vad veseli si multumiti si sa stiu ca si eu am ajutat acest lucru… a fost cu siguranta una dintre cele mai frumoase zile pe care le-am avut…

Mateiciuc Andrada Cristina (20.06.2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu