duminică, 31 octombrie 2010

Primul nostru proiect- PLOAIE DE ZÂMBETE

Pe data de 6 iunie 2010, echipa TIME TO IMPACT a implementat primul proiect în folosul comunităţii, acţiunea fiind un gest menit să aducă momente de bucurie unor copii orfani, în preajma Zilei Copilului. Pe de altă parte, a avut rol educativ pentru noi, voluntarii, care am avut multe lucruri de învăţat atât pe parcursul organizării proiectului, cât şi la desfăşurarea propriu-zisă a acestuia.
Planificarea acestei acţiuni a fost destul de complexă, derulându-se pe parcursul întâlnirilor de club în cadrul cărora s-au atribuit responsabilităţi şi s-au stabilit paşii pregătitori pentru realizarea propriu-zisă a acţiunii. Noi am conceput proiectul,  
l-am scris (completând formularul specific),
obţinând, astfel, finanţarea din partea FNO , Nokia şi International Youth
Foundation
; am realizat o campanie de sensibilizare a reprezentanţilor şcolii,
dar şi ai comunitatii, pentru a obţine sprijin financiar; am derulat acţiuni de
promovare, prin crearea unor fly-ere pe care le-am şi distribuit, prin afişarea
unor postere şi prin transmiterea unor comunicate către presă.
 Beneficiarii direcţi ai acestui proiect au fost 30 de copii de la Căminul „Fair Play”(cu vârste cuprinse între 4 şi 18 ani), iar cei indirecţi au fost elevii CNMB, cei 35 de membri ai clubului „Timetoimpact”, precum şi întreaga comunitate.
 Scopul proiectului a fost oferirea unor momente de bucurie copiilor orfani aflaţi la Căminul „Fair Play”, cu ocazia ZILEI COPILULUI, pentru ca aceştia să nu se simtă singuri.
Obiectivele noastre, îndeplinite au fost: organizarea unui picnic în parcul Tăbăcăriei pe data de 6 iunie 2010; organizarea a diverse jocuri în care au fost antrenati cei 30 de copii, împreună cu noi.
 Pe data de 6 iunie 2010, proiectul nostru a fost un succes, ziua fiind plină de bucurie atât pentru copiii orfani, cât şi pentru noi. Am reuşit să ne apropiem de copii, ne-am făcut noi prieteni, iar atmosfera a fost foarte caldă. Au fost organizate jocuri educative şi distractive, împreună cu doi clovni.
Rezultatele obţinute: noi am dobândit abilităţi de scriere şi de implementare a unui proiect în folosul comunităţii, am identificat şi ne-am asumat responsabilităţile  specifice unui proiect, am reuşit să sensibilizăm  alţi colegi, care se implică ocazional în acţiunile clubului TIME TO IMPACT, copiii din căminul "Fair Play" au relaţionat foarte bine cu noi, implicându-se in toate activităţile propuse.
Fotografiile atestă succesul proiectului !

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu